Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Digital mask. Selfaware process of making personality in role-playing games.

Tytuł:
Digital mask. Selfaware process of making personality in role-playing games.
Cyfrowa maska. Świadomy proces tworzenia osobowości w grach fabularnych
Autorzy:
Siekiera, Krystian
Słowa kluczowe:
theatre, actor, mask, role, stage, role-playing games
Goffman, teatr, aktor, maska, rola, scena, gry fabularne,
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work concerns the selfaware process of making the "mask" or second personality on the Internet. In the first chapter I present Goffman's dramaturgical theory, on which I base my research and current research on Internet use in Poland. In third chapter I present the results of research on the creation of "masks" in online role-playing games.

Praca dotyczy świadomego procesu kształtowania "maski', czyli drugiej osobowości w Internecie. W pierwszym rozdziale przedstawiam teorię dramaturgiczną Goffmana, na której opieram swoje badania oraz aktualne badania dotyczące użytkowania Internetu w Polsce. W trzecim rozdziale przedstawiam wyniki badań dotyczących tworzenia "masek" w internetowych grach fabularnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies