Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie i zarządzanie marką osoby publicznej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Magdy Gessler

Tytuł:
Budowanie i zarządzanie marką osoby publicznej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Magdy Gessler
Creating and managing a brand of public person using social media based on example of Magda Gessler.
Autorzy:
Machowska, Izabela
Słowa kluczowe:
marka osobista, media społecznościowe, relacje
personal brand, social media, relations
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Media społecznościowe mają ogromny potencjał w sferze prowadzenia biznesu i nie tylko. Sprawiły one, że zaczęto traktować ogół konsumentów jako wyjątkowe jednostki, aktywnie uczestniczące w życiu marek, a nie tylko sumę bezosobowych klientów, niemających wpływu na działalność przedsiębiorstw. Dzięki mediom społecznościowym diametralnie zmieniono sposób komunikowania się marek ze swoimi odbiorcami, opierając go o budowanie relacji, co nigdy wcześniej nie było tak bardzo przystępne. Media społecznościowe umożliwiają bezpośredni kontakt marki z odbiorcą, bez barier i ograniczeń, pozwalając docierać do ogromnej publiczności w czasie rzeczywistym. Budowanie relacji i zarządzanie nimi wymaga jednak wielkich starań i zaangażowania, co opisano w niniejszej pracy.

Social media have an enormous potential in conducting business. Thanks to them consumers are now being treated like special individuals, who are actively taking part in brands’ lifes, and not just like a sum of impersonal clients, who have no impact on business’ activity. Social media made a diametrically change in the way of communication between brands and their customers, that is based on creating relations, which have never been that accessible before. Social media make it possible for clients to have a direct contact with brands, without any barriers and limits and let the brands access a great audience in the real time. However, creating relations and managing them requires an intense efforts and involvement, and that is what this dissertation was written about

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies