Tytuł pozycji:
Czynniki psychologiczne ukryte w reklamach i ich wpływ na preferencje zakupowe konsumentów
Celem pracy jest zaprezentowanie zagadnień związanych z reklamą, ukazanie w jak dużym stopniu umiejętnie wykorzystana wiedza psychologiczna, oraz narzędzia marketingowe mogą kształtować postawy konsumentów. Rozwój cywilizacyjny sprawił, że reklama stała się potężną siłą komunikacyjną, aktywnym narzędziem marketingu wspomagającym sprzedaż dóbr, usług, wyobrażeń i idei, kanałami informacji i perswazji. Jej rola wynika z umacniania przez nią wolnej konkurencji, dzięki czemu staje się obecnie czynnikiem usprawniającym rynek. Pełni rolę łącznika między sprzedającym, a konsumentem. Reklama, stała się zjawiskiem wobec którego, tak naprawdę nikt z nas nie może przejść obojętnie. Z dnia na dzień jej znaczenie wzrasta .Reklama wykorzystuje dorobek takich dziedzin nauki jak socjologia, ekonomia, oraz psychologia.
The purpose of this thesis is to present issues related to advertising, to show the extent to which skillfully used psychological knowledge and marketing tools can shape consumer attitudes. The development of civilisation made advertising a powerful communication force, an active marketing tool supporting the sale of goods, services, ideas and ideas, information channels and persuasion. Its role results from its strengthening of free competition, thanks to which it is now becoming a factor improving the market. It acts as a link between the seller and the consumer. Advertising has become a phenomenon that none of us can really ignore. Advertising uses the achievements of such scientific disciplines as sociology, economics, and psychology.