Tytuł pozycji:
Gra poważna - Mistrz projektowania imprez turystycznych
- Tytuł:
-
Gra poważna - Mistrz projektowania imprez turystycznych
Serious game - Master of tourist events design
- Autorzy:
-
Kirszner, Martyna
- Słowa kluczowe:
-
gra, gra komputerowa, gra poważna, gry poważne, edukacja, gra edukacyjna, Unity, C#
game, computer game, serious game, serious games, education, educational game, Unity, C#
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The objective of this study is to develop a project and a prototype of serious game entitled "Master of tourist events design" which is an educational game intended for students of hotel technical school and people interested in trips' planning. The game uses the elements of gaminication, such as the scoring mechanism and the scoreboard. The main task of the player is to fill the folder of the selected or drawn trip, which was chosen in the entry survey.The game was created with Unity 3D and C# programming language. The database system was developed using XML.
Celem poniższej pracy jest stworzenie projektu i prototypu gry poważnej zatytułowanej "Mistrz projektowania imprez turystycznych", będącej grą edukacyjną przeznaczoną dla uczniów techników hotelarskich oraz osób zainteresowanych planowaniem wycieczek. Gra wykorzystuje elementy grywalizacji, takie jak mechanizm zdobywania punktów oraz tabela wyników. Głównym zadaniem gracza jest wypełnienie teczki imprezy wybranej lub wylosowanej w ankiecie wejściowej imprezy turystycznej.Gra została stworzona przy pomocy Unity 3D w języku programowania C#. System bazodanowy został opracowany przy użyciu języka XML.