Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Związki między temperamentem i poziomem agresji, a aktywnym zaangażowaniem w gry komputerowe"

Tytuł:
"Związki między temperamentem i poziomem agresji, a aktywnym zaangażowaniem w gry komputerowe"
"Relations between temperament and the level of aggression, and active involvement in computer games"
Autorzy:
Seweryn, Denis
Słowa kluczowe:
Gamesaggressiontemperament,
gryagresjatemperament
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In an era of continuous „Rat race” and aspiration to multiply own property, people are searching way to escape in computer games, board games, battle games, console games and other like them, to at least for a while be able to get away from stress and take on the role played in the game.The job is to investigate differences between groups of people actively spending time playing games as well as those who do not like this occupation. Factors include the frequency of playing as well as temperament and aggressive behavior.135 people took part in the study and used it: Temperament Inventory and Scale of Mood And Humor. The main purpose of the study was to test the hypothesis about the impact of all kinds of games on the behavior of people as well as checking whether these games increase and reduce aggression..The obtained results show the occurrence of differences between people's behavior as well as how they behave while spending time on games and what they are like if they shun games.Given all possible limitations as well as the percentage of respondents, there is a chance that the results may be different depending on the study group.

W dobie ciągłego „Wyścigu szczurów” i dążenia do pomnażania własnego majątku ludzie szukają odskoczni w grach komputerowych, planszowych, bitewnych, konsolowych i innych im podobnym, aby chociaż na chwilę móc uciec od stresu i wcielić się w postać odgrywaną w grze.Praca ma za zadanie zbadać różnice między grupami osób aktywnie spędzającymi czas przy grach jak również tymi, co za tym nie przepadają za tym zajęciem. Na czynniki składa się częstotliwoć grania jak również temperament i zachowania agresywne.W badaniu wzięło udział 135 osób i wykorzystano w nim: Kwestionariusz Temperamentu i Skali Nastrojów i Humoru. Głównym celem badania było sprawdzenie hipotezy o wpływie gier na zachowanie ludzi jak również sprawdzenie czy owe gry zwiększają czy zmniejszają agresje.Otrzymane wyniki pokazują zachowanie ludzi, jak również to jak się zachowują spędzając czas przy grach i tym, jacy są, jeżeli od gier stronią.Biorąc pod uwagę wszelkie możliwe ograniczenia jak również odsetek zbadanych istnieje szansa, że wyniki mogą być rozbieżne w zależności od badanej grupy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies