Tytuł pozycji:
Kreowanie wizerunku w Internecie przez przedsiębiorstwa hotelarskie na przykładzie wybranych hoteli w powiecie tatrzańskim
Niniejsza praca porusza kwestię kreowania wizerunku w Internecie przez przedsiębiorstwa hotelarskie z powiatu tatrzańskiego. Problemem badawczym jest pytanie czy działania prowadzone w Internecie wpływają na wizerunek przedsiębiorstw oraz oddziałują na decyzje noclegowe. Celem badań jest sprawdzenie jakie działania wizerunkowe w Internecie prowadzą wybrane przedsiębiorstwa hotelarskie oraz oceny obiektu ankietowanych na podstawie tych działań. Ma to na celu potwierdzenie bądź zaprzeczenie hipotezy: stan wykorzystywanych narzędzi internetowych przez przedsiębiorstwa hotelarskie w powiecie tatrzańskim nie gwarantuje poprawy ich wizerunku z powodu braku pełnego wykorzystania potencjału tych narzędzi. Dwa pierwsze rozdziały poruszają kwestie teoretyczne związane z wizerunkiem oraz hotelarstwem. Rozdział trzeci zawiera prezentację wyników badań. W ostatniej części pracy zaprezentowano propozycje działań internetowych, mających poprawić wizerunek wybranych przedsiębiorstw noclegowych.
This dissertation underlines the issue of image-building by hotel enterprises from district of the Tatra. The research problem is which activities in the Internet has the impact on the enterprises’ image and guests’ decisions about accomodation. The aim of the research is to check which image-building activities are carried out by selected enterprises and raiting these activities by respondents. The results are aimed to confirm or deny the hypothesis: the conditions of using Internet’s tools by hotel enterprises does not guarantee the improvement image due to the lack of full use the potentials of these tools. The first and second chapter deals with teorethical issues related to image and hospitality. Third chapter includes the presentation of research results. In the last part, there are propositions of activities that could improve the image of selected enterprises.