Tytuł pozycji:
Diagnoza i analiza branży usług kosmetycznych w Polsce.
This work is aimed at analyzing the factors of competitiveness in the sector of providing cosmetics services in Poland. It analyzes competitiveness as the company's primary objective, as well as it sources and methods of construction and methods of its evaluation. In addition, it characterizes the SME sector, its size and the services market included in it as a key element in building the Polish economy. The researcher also analyzes the most important competitiveness factors resulting from the business and strategic environment of the cosmetic services sector in Krakow and assesses the competitiveness of this industry.
Praca ma na celu zanalizowanie czynników konkurencyjności w branży świadczenia usług kosmetycznych w Polsce. Analizuje ona konkurencyjność jako podstawowy cel przedsiębiorstwa, a także jej źródła i sposoby budowy i metody jej oceny. Ponadto charakteryzuje sektor MSP, jego wielkość oraz zawarty w nim rynek usług jako kluczowy element budujący polską gospodarkę. Badacz dokonuje w pracy również analizy najważniejszych czynników konkurencyjności wynikających ze środowiska biznesowego i strategicznego podmiotów branży usług kosmetycznych w Krakowie i dokonuje oceny konkurencyjności owej branży.