Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w social mediach, jego wpływ na budowanie wizerunku firmy i wybory konsumenckie

Tytuł:
Marketing w social mediach, jego wpływ na budowanie wizerunku firmy i wybory konsumenckie
Marketing in social media its impact on building the companys image and consumer behaviour
Autorzy:
Dynur, Beata
Słowa kluczowe:
Image, brand, social media, advertising, consumer behavior.
Wizerunek, marka, media społecznościowe, reklama, zachowania konsumentów
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowadays, social media play an important role in the world. They are the main communication channel for buyers. Thanks to their power, they have become an ideal tool for building and strengthening the image of the company’s brand. They led to a revolution in marketing. It is therefore important to know the character of social media and use it in order to develop the brand's image and its promotion. By offering attractive and extended content on the company profiles as well as direct communication with the consumer on the company has became more accessible to the recipient and marketing activities conducted in social media influence the consumer purchasing decisions. The aim of the study is to present how social media influence building and creating the brand image on the Internet and how it affects consumer purchasing decisions on the basis of the conducted research, and then the analysis.

Media społecznościowe odgrywają istotną rolę w dzisiejszym świecie. Są one głównym kanałem komunikacji z nabywcami. Dzięki swojej potędze stały się idealnym narzędziem do budowania i umocnienia wizerunku marki przedsiębiorstwa. Doprowadziły one do rewolucji w marketingu. Dlatego ważne jest, by poznać ich specyfikę i odpowiednio wykorzystać w celu rozwijania wizerunku marki oraz jej promocji. Poprzez oferowanie atrakcyjnych i przeciągających treści na firmowych profilach a także bezpośrednią komunikację z konsumentem firma stała się bardziej dostępna dla odbiorcy a działania marketingowe prowadzone w social mediach wpłynęły na decyzje zakupowe konsumentów. Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie, w jaki sposób media społecznościowe wpływają na budowanie i kreowanie wizerunku marki w Internecie oraz jak wpływa to na decyzje zakupowe konsumentów w oparciu o przeprowadzone badania, a następnie ich analizę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies