Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Między promocją a społeczną odpowiedzialnością biznesu. Działalność kulturalna małych przedsiębiorstw w wymiarze lokalnym

Tytuł:
Między promocją a społeczną odpowiedzialnością biznesu. Działalność kulturalna małych przedsiębiorstw w wymiarze lokalnym
Between promotion and corporate social responsability. Cultural activity of small businesses in local scope
Autorzy:
Kasprzak, Julia
Słowa kluczowe:
marketing mix, promocja, społeczna odpowiedzialność biznesu, animacja kulturalna
marketing mix, promotion, corporate social reponsability, cultural animation
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The topic of my bachelor’s dissertation is the analysis of cultural activity of small businesses like restaurants in local scope. The researcher devoted a lot of attention to the subject of promotion and corporate social responasibilty. The dissertation comprises two chapters in which researcher presented theoretical perspective of these terms. The topic touches also the issues of cultural animation and the point of small businesses existance. Researches come under the qualitative current and methods that have been used are participant obseravtions and hide participant observations, as well as stractured and unstractured interviews. Qualitative researches have been complemented by quantitive researches like questionnaire.

Tematem niniejszej pracy jest analiza działalności kulturalnej małych przedsiębiorstw jak lokale gastronomiczne w zasięgu lokalnym. Szczególną uwagę poświęcono tematyce promocji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Praca zawiera dwa rozdziały, w których przedstawiono teoretyczne ujęcie tych pojęć. Poruszono także temat animacji kulturalnej oraz scharakteryzowano jak istotne dla gospodarki jest istnienie małych przedsiębiorstw. Badania przeprowadzone na potrzeby pracy miały charakter jakościowy, zaś metody jakimi się posłużono to obserwacje uczestniczące i nieuczestniczące oraz wywiady nieustrukturyzowane i ustrukturyzowane. Badania jakościowe uzupełniono o badanie ilościowe w charakterze kwestionariusza.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies