Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sex Toy Product Placement in movies and TV shows

Tytuł:
Sex Toy Product Placement in movies and TV shows
Zjawisko Sex Toy Product Placement na wybranych przykładach filmowych i telewizyjnych
Autorzy:
Uryna, Diana
Słowa kluczowe:
Product placement, zabawka erotyczna, film, program telewizyjny, społeczeństwo, kultura, kontrowersja
Product placement, sex toy, movie, TV show, society, culture, controversy
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to understand the phenomenon of sex toy product placement and its sociocultural development. The paper consists of two parts: theoretical and practical. The first one describes the most essential issues related to sex toy product placement. The second one presents important information and conclusions obtained from the study.

Celem niniejszej pracy jest usystematyzowanie pojęcia sex toy product placement, ukazanie społeczno-kulturowych uwarunkowań jego kształtowania, przedstawienie przykładów lokowania produktu w mediach oraz analiza opinii na jego temat. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i badawczej. Cześć teoretyczna opisuje najważniejsze zagadnienia związane ze zjawiskiem sex toy product placement. Część badawcza zawiera opis metody badawczej, która została zastosowana. Znajdują się tam istotne informacje uzyskane w trakcie realizacji przedsięwzięcia, a także najważniejsze wnioski.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies