Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Application of new media in cultural institutions on the example of selected museums in Krakow

Tytuł:
Application of new media in cultural institutions on the example of selected museums in Krakow
Zastosowanie nowych mediów w instytucjach kultury na przykładzie wybranych muzeów w Krakowie
Autorzy:
Okołowicz, Paulina
Słowa kluczowe:
NEW MEDIA, INTERNET MARKETING, MUSEUM, MOBILE MARKETING, SOCIAL MEDIA
NOWE MEDIA, MARKETING INTERNETOWY, MUZEUM, MOBILE MARKETING, SOCIAL MEDIA
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The thesis will describe the most current possibilities of using new media, which results from the observation that the promotion of cultural institutions is increasingly based on efficient and effective Internet communication. This serves to find the answer to the question what tools are used by communication specialists in cultural institutions. As part of the theoretical background will be presented the genesis and development of the media, their transformations, as well as the impact on marketing activities. Selected issues related to new media will be described, such as: mobile marketing, SEM, social media and content marketing. In addition to the latest trends in the discussed area, the research will concern three Krakow museums: the National Museum, the Museum of Contemporary Art - MOCAK and the Museum of the Polish People's Republic. A questionnaire survey will be carried out, which will complement the analysis of the activities of selected institutions on the Internet.

W pracy opisane zostaną najbardziej aktualne możliwości korzystania z nowych mediów, co wynika z obserwacji, że promocja instytucji kultury w coraz większym stopniu polega na sprawnym i efektywnym prowadzeniu komunikacji internetowej. Służyć to ma znalezieniu odpowiedzi na pytanie, jakie narzędzia są stosowane przez specjalistów ds komunikacji w instytucjach kultury. W ramach tła teoretycznego przedstawiona zostanie geneza i rozwój mediów, ich przemiany, a także wpływ na działania marketingowe. Opisane zostaną wybrane zagadnienia związane z nowymi mediami, takie jak: mobile marketing, SEM, social media oraz content marketing. Oprócz najnowszych trendów w omawianym obszarze, badania dotyczyć będą trzech krakowskich muzeów: Muzeum Narodowego, Muzeum Sztuki Współczesnej- MOCAK oraz Muzeum PRL-u. Przeprowadzone zostaną badania ankietowe, które uzupełni analiza działań wybranych instytucji w internecie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies