Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PR and advertising as an important tools for forming brand using the image of public figures

Tytuł:
PR and advertising as an important tools for forming brand using the image of public figures
PR i reklama jako narzędzia kształtowania marki za pomocą wizerunku znanych osób
Autorzy:
Kanivets, Anastasiia
Słowa kluczowe:
advertising, public relations, branding, brand, public figures, H&M
reklama, public relations, branding, marka, znana osoba, H&M
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The master's thesis "PR and advertising as a tool for shaping the brand using the image of famous people" deals with the subject of the impact of PR tools and advertising on the brand. It was also clarified whether a known character who advertises the brand can have a negative or positive impact on his level of popularity among recipients. The research hypothesis in this paper was accepted: Using the image of public figures attaches to the brand's reputation. In order to verify hypotheses, the method of observation and surveys used in the work. This master's thesis contains four chapters, including research and analysis of own research. The research aims to examine the impact of public relations and advertising, which uses images of famous people, on the reputation of the H&M brand. In pursuit of the research goal, the following research questions were asked: Does advertising affect the subjective perception of advertising by the consumer? Does the consumer purchase a good under the influence of advertising? Is the H&M brand known in Polish society? What influence do influencers have on the purchasing decision of H&M customers? Do consumers trust H&M influencers? Do consumers buy H&M goods under the influence of a brand influencer? What is the level of popularity of H&M goods using the image of public figures? What are the reasons for using H&M advertising tools? Does trust in influencers translate into brand trust? The study used the author's questionnaire using Google tools. An analysis of the survey questionnaire showed that the impact of H&M advertising in general, including the impact of celebrities, is not always reflected in reality in consumer purchasing decisions. The H&M brand is perceived by consumers as a brand from the mass-market segment, which is why the quality of goods is not at a high level. However, there are people who are largely influenced by the opinion or command of public figures.

Praca magisterska „PR i reklama jako narzędzia kształtowania marki za pomocą wizerunku znanych osób” zajmuje się tematyką wpływu narzędzi PR i reklamy na markę. Wyjaśniono także, czy znana postać, która reklamuje markę, może mieć negatywny lub pozytywny wpływ na jej poziom popularności wśród odbiorców. Za hipotezę badawczą w niniejszej pracy przyjęto: Wykorzystywanie wizerunku znanych osób przykłada się na reputacje marki. Dla zweryfikowania hipotez, w pracy wykorzystane metody obserwacji oraz ankietowania. Dana praca magisterska zawiera w sobie cztery rozdziały, w tym badania i analiza badań własnych. Badania ma na celu zbadanie wpływu public relations i reklamy, w których są wykorzystywane wizerunki znanych osób, na reputacje marki H&M. Realizując cel badawczy było postawiono następujące pytania badawcze: Czy reklama ma wpływ na subiektywne odczucie reklamy przez konsumenta? Czy konsument dokonuje zakupu towaru pod wpływem reklamy? Czy marka H&M jest znana w polskim społeczeństwie? Jaki wpływ mają influencerzy na decyzję zakupową klientów H&M? Czy konsumenci mają zaufanie do influencerów marki H&M? Czy konsumenci dokonują zakupu towaru H&M pod wpływem influencera brandu? Jaki jest poziom popularności towarów H&M za pomocą wizerunku znanych osób? Jakie są przyczyny wykorzystywania narzędzi reklamowych marką H&M? Czy zaufanie do influencerów przekłada się na zaufanie do marki? Do badania wykorzystano autorski kwestionariusz ankiety z użyciem narzędzi Google. Analiza kwestionariusza ankiety wykazała, że wpływ reklamy H&M w ogóle, w tym wpływ celebrytów nie zawsze odzwierciedla się w rzeczywistości w decyzjach zakupowych konsumentów. Marka H&M jest postrzegana przez konsumentów jako marka z segmentu mass-market, dlatego jakość towarów nie jest na wysokim poziomie. Jednak są osoby, na których w dużej mierze oddziałuje opinia bądź polecenie znanych postaci.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies