Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motivating employees of Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjnych S.A. in Cracow.

Tytuł:
Motivating employees of Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjnych S.A. in Cracow.
Motywowanie pracowników na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie
Autorzy:
Miś, Katarzyna
Słowa kluczowe:
MOTIVATING INSTRUMENTS-MOTIVATION MODELS- MOTIVATION-ORGANIZATION
INSTRUMENTY MOTYWOWANIA-MODELE MOTYWACJI-MOTYWACJA-ORGANIZACJA
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The thesis focuses on motivating employees of Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjnych S.A. in Cracow. The subject of the study was Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. in Cracow. The purpose of the work was to get to know how the company motivates their employees to work. The research problem was to determine what incentive tools are used at MPK S.A. in Krakow to raise the level of employee motivation and encourage them to perform more effective work. The technique used in the thesis was the diagnostic survey technique to examine the motivation of employees of MPK S.A. in Cracow. An anonymous online survey was conducted using the google docs platform. The conclusions are: employees are motivated by their employers; the most important value for workers is a sense of stability; cash bonuses are the most effective motivation tool. Employees value a good atmosphere at work, because it increases their level of motivation. The employer cares for employee development and employees are taking part in trainings. On the other hand, employees believe that their basic salary is not adequate to their qualifications and experience in the workplace and employees are not treated equally.

Praca dotyczy motywowania pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie. Celem pracy było poznanie, w jaki sposób przedsiębiorstwo motywuje swoich pracowników do pracy. Problemem badawczym było określenie, jakie narzędzia motywacyjne są używane w MPK S.A. w Krakowie do podnoszenia poziomu motywacji pracowników i zachęcania ich do wykonywania efektywniejszej pracy. W pracy wykorzystano metodę sondażu diagnostycznego przy badaniu motywacji pracowników MPK S.A. w Krakowie. Technika, którą się posłużono, to anonimowa ankieta internetowa przeprowadzona za pomocą platformy google docs. Wnioski płynące z przeprowadzonych badań są następujące: pracowników motywuje się w badanym przedsiębiorstwie, dla jednostek najważniejszą wartością podczas pracy w przedsiębiorstwie jest poczucie stabilności, premie pieniężne są najbardziej efektywnym narzędziem motywowania. Pracownicy cenią sobie dobrą atmosferę w pracy, gdyż uważają, że to ona wpływa na podwyższenie ich poziomu motywacji. Pracodawca dba o rozwój pracowników, gdyż pracownicy biorą udział w szkoleniach. Natomiast pracownicy uważają, że płaca podstawowa jest nie adekwatna do ich kwalifikacji i doświadczenia na stanowisku pracy oraz że pracownicy są nierówno traktowani.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies