Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lean Management tools as a source of a increased efficiency in the railways communication industry.

Tytuł:
Lean Management tools as a source of a increased efficiency in the railways communication industry.
NARZĘDZIA LEAN MANAGEMENT JAKO ŹRÓDŁO ZWIĘKSZENIA EFEKTYWNOŚCI W BRANŻY KOMUNIKACJI SZYNOWEJ
Autorzy:
Reszczyński, Łukasz
Słowa kluczowe:
efektywność zarządzania – koncepcja Lean Management – branża komunikacji szynowej
management efficiency – Lean Management concept – rail communication industry
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem nadrzędnym niniejszej pracy jest analiza narzędzi Lean Management jako źródło zwiększenia efektywności w komunikacji szynowej. Rozdział pierwszy dotyczy pojęcia efektywności, jej definicji, pomiaru i wpływu jej czynników na kształtowanie przewagi biznesowej na rynku. Rozdział drugi skupia się na przedstawieniu pojęcia Lean Management, jego powstania, zasad i uwarunkowań narzędzi wspomnianej koncepcji. Rozdział trzeci koncentruje się na analizie, obszarach wykorzystania i efektów wykorzystania omawianej koncepcji na wybranej przez autora pracy organizacji pochodzącej z branży komunikacji szynowej. Badania zostały zrealizowane przy użyciu danych pochodzących bezpośrednio od badanej organizacji i raportach instytucji wdrażającej omawianą koncepcję. W trakcie badania wykorzystano metody studium przypadku, obserwacji i analizy dokumentów.

The main goal of this work is to analyze Lean Management tools as a source of increasing efficiency in rail communication industry. The first chapter concerns the concept of efficiency, its definition, measurement and the impact of its factors on shaping a business advantage on the market. The second chapter focuses on the presentation of the concept of Lean Management, its creation, principles and determinants of the tools of the concept. The third chapter focuses on the analysis, areas of use and effects of using the discussed concept on an organization selected by the author from the rail communication industry. The research was carried out with the use of data coming directly from the analyzed organization and reports of the institution implementing the discussed concept. During the study, the methods of case study, observation and document analysis were used.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies