Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internet marketing innovations in public organizations and enterprises - similarities and differences

Tytuł:
Internet marketing innovations in public organizations and enterprises - similarities and differences
Innowacje w marketingu internetowym w organizacjach publicznych i przedsiębiorstwach - podobieństwa i różnice
Autorzy:
Myszke, Weronika
Słowa kluczowe:
MARKETING INTERNETOWY, INNOWACJE, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE,ORGANIZACJE PUBLICZNE I PRZEDSIĘBIORSTWA, REKLAMA.
INTERNET MARKETING, INNOVATION, SOCIAL MEDIA, PUBLICORGANIZATIONS AND ENTERPRISES, ADVERTISEMENT.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main objective of bachelor thesis was to find out similarities and differences in Internet marketing conducted by enterprises and public organizations in Poland. The research questions are: for what purpose do public organizations and companies use Internet marketing, what innovations do they use in Internet marketing communication, how are advertisements onthe Internet received by recipients, and what impact do they have on Internet users. The adoptet research problem assumes that Internet marketing of public organizations and enterprises differs from each other, but also finds common features. The study includes the characteristics of the issue of the Internet marketing, customer and innovation, moving on to the description of public organizations and enterprises with the analysis of the quantitative survey conducted, ending with the conclusions and recommendations of the author.

Głównym celem niniejszej pracy licencjackiej było poznanie podobieństw i różnic w prowadzeniu marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa oraz organizacje publiczne w Polsce. Cała praca oscyluje wokół pytań badawczych, które dążą do poznania, w jakim celu organizacje publiczne i przedsiębiorstwa stosują marketing internetowy, jakie innowacje stosują w internetowej komunikacji marketingowej oba sektory oraz jak odbierane są reklamy w Internecie przez odbiorców i jaki wpływ wywierają one na internautów. Przyjęty problem badawczy zakłada, iż marketing internetowy organizacji publicznych i przedsiębiorstw różni się od siebie, ale odnajduje także cechy wspólne. Opracowanie zawiera charakterystykę zagadnienia marketingu internetowego, klienta i innowacji, przechodząc następnie do opisu organizacji publicznych oraz przedsiębiorstw wraz z analizą przeprowadzonego badania ilościowego, kończąc na wnioskach i rekomendacjach autora.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies