Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

On socio-cultural situatedness in style attribution : a study of style in Hungarian

Tytuł:
On socio-cultural situatedness in style attribution : a study of style in Hungarian
Autorzy:
Tátrai, Szilárd
Ballagó, Júlia
Data publikacji:
2020
Słowa kluczowe:
metapragmatic awareness
social salience
stylistic markedness
style attribution
socio-cultural situatedness
joint attention
socio-cultural factors
Język:
angielski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
Linki:
https://journals.umcs.pl/nh/article/view/10593  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies