Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The image of gastronomy industry in time of COVID-19 pandemic

Tytuł:
The image of gastronomy industry in time of COVID-19 pandemic
Wizerunek wybranych sektorów branży gastronomicznej w czasie pandemii COVID
Autorzy:
Gryszkiewicz, Maria
Słowa kluczowe:
coronavirus, pandemic, image, public relations, gastronomy industry
koronawirus, pandemia, wizerunek, public relations, gastronomia
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest poddanie analizie sytuacji w branży gastronomicznej, która została zapoczątkowana przez wybuch pandemii COVID-19, choroby wywoływanej zakażeniem SARS-CoV-2. Głównym założeniem pracy było to, że aby branża gastronomiczna mogła przetrwać trudną sytuację i obostrzenia, musiała się ona dostosować do nowej rzeczywistości i wymogów konsumentów, a dobrze rozwinięty dział public relations przyczynił się do potencjalnego sukcesu w tej kwestii. Praca składa się z trzech rozdziałów, z czego pierwszy skupia się na ogólnej charakterystyce sytuacji na świecie po wybuchu pandemii oraz reżimu sanitarnego. Drugi rozdział dotyczy zagadnień ze sfery public relations i w jaki sposób dotyczą one gastronomii, a także jak branża ta funkcjonowała przed nadejściem wirusa. Trzeci, ostatni rozdział opisuje działania władz kraju w walce z pandemią, a także poddaje analizie reakcję branży gastronomicznej. W celu uformowania wniosków wykonane zostały do pracy badania w postaci ankiety przeprowadzonej wśród osób przebywających w Krakowie, a także z rozmów z osobami związanymi czynnie z gastronomią. Badany okres trwa od początku pandemii, a więc od marca 2020 do czerwca 2021, kiedy na nowo zaczęto otwierać lokale. Praca zakończona jest podsumowaniem, w którym zebrane zostają wszystkie wyciągnięte w pracy wnioski.

The aim of thesis is to analyze the situation in the gastronomy industry that was initiated because of the start of COVID-19 pandemic, disease caused by SARS-CoV-2 virus. The main point of the thesis is that for the industry to survive this challenging situation and restrictions it needed to adapt to the new reality and demands from people and a well-advanced public relations section helped to improve that goal. The thesis contains three different chapters, the first one of them is focused on a general description of the pandemic and sanitary regime. Upcoming one is about public relations issues and how it is connected to the gastronomy industry, also how said industry had been working before the pandemic. The last one is written about the acts of the government towards the disease to stop it and focuses on analyzing the reaction of the gastronomy industry to the new situation. For this thesis and better conclusions there had been prepared the research that contains the questionnaire made with people living in Cracow and interviews with gastronomy employees. Described time starts from the March 2020, the pandemic beginning and finishes with June 2021, when the gastronomy places could be open again. The thesis ends with conclusions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies