Tytuł pozycji:
Media społecznościowe w procesie rekrutacji przedsiębiorstwa Comarch
Przedmiotem badań niniejszej pracy są wybrane oferty pracy opublikowane na profilach serwisów społecznościowych przedsiębiorstwa Comarch. Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza wykorzystania wybranych mediów społecznościowych przez przedsiębiorstwo Comarch do prowadzenia działań rekrutacyjnych. Do zrealizowania celu wykorzystano dwie metody badawcze. Analiza case study pozwoliła scharakteryzować przedsiębiorstwo Comarch, jego profile społecznościowe oraz dwa wybrane ogłoszenia na potrzeby pracy. Z kolei kwestionariusz ankiety pomógł zebrać opinie użytkowników mediów społecznościowych, którzy ocenili przedsiębiorstwo, przedstawione ogłoszenia, a także wniosek wobec procesu rekrutacji w social mediach. Dzięki tym badaniom udało się także postawione hipotezy odnoszące się to skuteczności działania przedsiębiorstwa Comarch w mediach społecznościowych oraz prognoz o wykorzystaniu mediów społecznościowych w procesie rekrutacji w przyszłości. W celu stworzenia części merytorycznej posłużono się osiągnięciami badaczy zarówno z dziedziny zarządzania jak i mediów społecznościowych, a także encyklopediami oraz artykułami stworzonymi przez dziennikarzy branżowych
The subject of the study of this work are selected job offers published on the profiles of Comarch's social networking sites. The aim of the work is to present and analyze the use of selected social media by Comarch to conduct recruitment activities. Two research methods were used to achieve the goal. The case study analysis allowed to characterize the Comarch company, its social profiles and two selected job advertisements. In turn, the survey questionnaire helped collect the opinions of social media users who rated the company, the advertisements presented, as well as the conclusion regarding the recruitment process in social media. Thanks to this research, the hypotheses regarding the effectiveness of Comarch's operation in social media and forecasts about the use of social media in the recruitment process in the future were also possible. In order to create the substantive part, the achievements of researchers in the field of management and social media, as well as encyclopedias and articles created by industry journalists were used.