Tytuł pozycji:
Specyfika i uwarunkowania komunikacji marketingowej przedsiębiorstw za pośrednictwem aplikacji mobilnych w Polsce
The paper discusses the subject of marketing communication via mobile applications, its determinants and the scope of applications by enterprises. It presents the results of empirical research on marketing communication of enterprises from the trade and services sector. The research made it possible to identify the practices of enterprises from the trade and services sector in the field of mobile activities. In-depth interviews were conducted with experts with experience in implementing mobile applications in marketing communication. The research made it possible to see which channels enterprises choose to communicate with their environment and emphasized the significance of mobile applications in contemporary mobile marketing.
Praca dyskutuje tematykę komunikacji marketingowej za pośrednictwem aplikacji mobilnych, jej uwarunkowań i zakresu zastosowań przez przedsiębiorstwa. Prezentuje wyniki badań empirycznych dotyczących komunikacji marketingowej przedsiębiorstw z sektora handlowo-usługowego. Zrealizowane badania pozwoliły na identyfikację praktyk przedsiębiorstw z sektora handlowo-usługowego z zakresu działań w sferze mobilnej. Przeprowadzono wywiady pogłębione z ekspertami mającymi doświadczenie we wdrażaniu aplikacji mobilnych w sferze komunikacji marketingowej. Badania pozwoliły dostrzec jakie kanały komunikacji przekazu wybierają przedsiębiorstwa do komunikacji z otoczeniem oraz podkreśliły istotę aplikacji mobilnych we współczesnym marketingu mobilnym.