Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metafory mody : zarządzanie marką autorską w kontekście przemian rynkowych - perspektywa projektantów

Tytuł:
Metafory mody : zarządzanie marką autorską w kontekście przemian rynkowych - perspektywa projektantów
Fashion metaphors : brand managing in the context of market changes - designers perspective
Autorzy:
Wójciak, Michał
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Wydawnictwo Attyka
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Linki:
http://www.attyka.net.pl/pl/p/Metafory-mody.-Zarzadzanie-marka-autorska-w-kontekscie-przemian-rynkowych-/122  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies