Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysowym

Tytuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysowym
The use of social media in crisis management
Autorzy:
Krynicka, Karina
Słowa kluczowe:
Crisis, crisis management, medium-sized companies, social media
Kryzys, media społecznościowe, średnie firmy, zarządzanie kryzysowe
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Social media are increasingly being used by companies to promote their products and services. However, not everyone realizes that social media can be used to deal with crisis. The thesis aimed to verify how medium-sized companies use social media in crisis management. The desk research method was used to provide an in-depth analysis of phenomena such as crisis, social media and crisis management. The main objective of the study was to investigate how effectively medium-sized companies use social media in all stages of crisis management. For this purpose, a questionnaire survey was conducted among 100 medium-sized enterprises. After receiving the results, it was found that companies do not quite know how to combine social media and crisis management. There was a correlation between failure to follow procedures and policies and the incidence of crisis in organizations.

Media społecznościowe coraz częściej są wykorzystywane przez firmy m.in. do promocji własnych produktów lub usług. Natomiast nie każdy zdaje sobie sprawę, że można użyć social media do radzenia sobie z kryzysem. Praca magisterska miała na celu zweryfikowanie, jak średnie firmy wykorzystują media społecznościowe w zarządzaniu kryzysowym. W napisaniu pracy magisterskiej została wykorzystana metoda desk research, która pozwoliła na dogłębne przeanalizowanie takich zjawisk jak kryzys, media społecznościowe i zarządzanie kryzysowe. Głównym celem pracy było zbadanie, w jaki sposób średnie firmy wykorzystują social media we wszystkich etapach zarządzania kryzysowego. W tym celu zostały przeprowadzone badania kwestionariuszowe wśród 100 średnich przedsiębiorstw. Po przeprowadzeniu badań okazało się, że firmy nie do końca potrafią łączyć media społecznościowe i zarządzanie kryzysowe. Wystąpiła zależność pomiędzy nieumiejętnym przestrzeganiem procedur i zasad, a częstym występowaniem kryzysu w organizacjach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies