Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ influencer marketingu na postrzeganie marki przez konsumentów na przykładzie marki Reserved

Tytuł:
Wpływ influencer marketingu na postrzeganie marki przez konsumentów na przykładzie marki Reserved
THE INFLUENCE OF INFLUENCER MARKETING ON CONSUMERS PERCEPTION OF A BRAND ON THE EXAMPLE OF THE RESERVED BRAND
Autorzy:
Zalewska, Magdalena
Słowa kluczowe:
influencerzy – konsument - marka – marketing – postrzeganie
brand – consumer – influencer – marketing – perception
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Over the last few years, the marketing world has seen a number of changes that have shaped the way brands operate today. The word influencer has evolved from a term describing a person active in the online space to a fully-fledged profession and a way of life for many people. Social media, which used to be solely about connecting with loved ones and sharing personal moments, has turned into a thriving sales tool for brands. Today, almost every company has a profile on a social media platform. Social media-saturated consumers recognize that if they don't see a brand's profile on any of the platforms, it simply doesn't exist and is unable to attract their attention. Significantly growing in popularity in marketing practices is the field of influencer marketing, which involves brands partnering with well-known creators in the online world and promoting their products through them.

Na przestrzeni ostatnich lat w świecie marketingu nastąpiły liczne zmiany, które na dobre ukształtowały obecny sposób funkcjonowania marek. Słowo influencer z pojęcia określającego osobę działającą w przestrzeni Internetowej, stało się pełnoprawnym zawodem i sposobem na życie wielu ludzi. Media społecznościowe, niegdyś mające na celu wyłącznie umożliwienie kontaktu z bliskimi i dzielenie się z nimi momentami z osobistego życia przerodziły się w prężnie funkcjonujące narzędzia sprzedażowe dla marek. Obecnie niemal każda firma posiada swój profil na platformie społecznościowej. Przesiąknięci mediami społecznościowymi konsumenci uznają, że jeśli nie widzą profilu marki na którejś z platform, to po prostu ona nie istnieje i nie jest w stanie przyciągnąć ich uwagi. Znaczącym wzrostem popularności w praktykach marketingowych cechuje się dziedzina influencer marketingu, która polega na nawiązywaniu przez marki współpracy ze znanymi w świecie Internetowym twórcami i promowaniu swoich produktów za ich pośrednictwem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies