Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychology of consumer behavior in the context of the development of neuromarketing

Tytuł:
Psychology of consumer behavior in the context of the development of neuromarketing
Psychologia zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju neuromarketingu.
Autorzy:
Bilska, Daria
Słowa kluczowe:
buyers' attitudes – consumer – marketing – neuromarketing
konsument – marketing – neuromarketing – postawy nabywców
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca poświęcona jest psychologii zachowań konsumenckich w procesie dokonywania zakupów oraz zagadnieniu neuromarketingu. Jej celem jest analiza zagospodarowania przestrzeni sklepowej w wybranych placówkach z wykorzystaniem zasad neuromarketingu. W części teoretycznej wykorzystano analizę i krytykę tekstu źródłowego W części empirycznej wykorzystano metodę obserwacji, a wyniki przeprowadzonych badań dowodzą, że zasady neuromarketingu są aktualnie stosowane w zdecydowanej większości sklepów.

This work is devoted to the psychology of consumer behavior in the purchasing process and the issue of neuromarketing. Its purpose is to analyze the development of store space in selected outlets using the principles of neuromarketing. The theoretical part uses the analysis and criticism of the source text. The empirical part uses the observation method, and the results of the research show that the principles of neuromarketing are currently applied in the vast majority of stores.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies