Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using the instagrammability factor to promote Polish museums

Tytuł:
Using the instagrammability factor to promote Polish museums
Wykorzystanie czynnika instagrammability do promocji polskich muzeów
Autorzy:
Paszkowska, Maja
Słowa kluczowe:
Czynnik Instagrammability, Instagram, muzeum sztuki, promocja muzeum, marketing muzeum
Instagrammability, Instagram, art museum, museum’s promotion, museum marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem niniejszej pracy było zbadanie wykorzystania czynnika Instagrammability w promocji polskich muzeów. Przedmiotem badania były wybrane Muzea Sztuki: Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, Muzeum Współczesne Wrocław, Muzeum Narodowe w Warszawie oraz Muzeum MOCAK w Krakowie, a także jedno Muzeum prywatne – Be Happy Museum – Muzeum Szczęścia i Iluzji. W pracy przedstawiono genezę czynnika Instagrammability oraz jego znaczenie dla odbiorców. Zbadano również wykorzystanie platformy Instagram przez powyższe muzea oraz przeanalizowano poziom wykorzystania przez nie czynnika Instagrammability w celach marketingowych. Rozważono także inne sposoby jego możliwego wykorzystania. W celach badawczych zastosowano triangulację technik: wywiadu oraz analizy zastanych danych wizualnych.

The main purpose of the study was to verify if museums use Instagrammability in their marketing. This work presents a research on chosen Art Museums: Manggha Museum of Japanese Art and Technology, Wroclaw Contemporary Museum, National Museum in Warsaw, MOCAK Museum of Contemporary Art in Krakow and one private museum – Be Happy Museum. This work characterizes the origin of the Instagrammability and its current significance. It also discusses how the mentioned museums use Instagram and Instagrammability in their promotion. This work also lists ideas of other ways Museums can use Instagrammability in order to attract more visitors. The research was based on triangulation of techniques: interviews and analysis of existing visual data.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies