Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role and importance of emotional intelligence in the managers work

Tytuł:
The role and importance of emotional intelligence in the managers work
Rola i znaczenie inteligencji emocjonalnej w pracy menedżera
Autorzy:
Dyrga, Monika
Słowa kluczowe:
inteligencja emocjonalna, emocje, menedżer, organizacja, kompetencje zawodowe
emotional intelligence, emotion; manager, organization, professional competence
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The diploma thesis "The role and importance of emotional intelligence in the manager's work" is a review of knowledge in the field of presenting the role and importance of a manager in the contemporary work environment. It introduces the psychological determinants of managers in the context of their work for their organizations, with particular emphasis on the influence of emotional intelligence on the decision-making process. It presents what competency-based leadership should look like nowadays and answers the question of whether a manager with emotional intelligence on a high level is able to manage, direct, and positively influence the behavior and attitudes of employees in the workplace, and, consequently, if they are able to influence on the potential results of the organization.

Praca dyplomowa „Rola i znaczenie inteligencji emocjonalnej w pracy menedżera” stanowi przegląd wiedzy z zakresu ukazania roli i znaczenia menedżera we współczesnym środowisku pracy. Prezentuje ona psychologiczne uwarunkowania menedżerów w kontekście ich pracy na rzecz swoich organizacji z szczególnym uwzględnieniem wpływu inteligencji emocjonalnej na proces podejmowania decyzji. Pokazuje jak obecnie powinno wyglądać przywództwo oparte na kompetencjach i odpowiedzieć na pytanie czy menedżer posiadający inteligencję emocjonalną na wyższym poziomie potrafi zarządzać, kierować i korzystnie wpływać na zachowania i postawy pracowników w miejscu pracy, a w konsekwencji na potencjalny wyniki organizacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies