Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

FOMO wśród polskich użytkowników Facebooka i Instagrama. Próba diagnozy zjawiska

Tytuł:
FOMO wśród polskich użytkowników Facebooka i Instagrama. Próba diagnozy zjawiska
FOMO among Polish users of Facebook and Instagram. Attempt of phenomenon diagnosis.
Autorzy:
Syska, Maciej
Słowa kluczowe:
FOMO, social media, Internet
FOMO, media społecznościowe, Internet
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This piece focuses on describing the FOMO phenomenon in the current media environment. It researches the group of users of two most popular social media platforms: Facebook and Instagram. The responses recorded were used to diagnose the effect of the aforementioned platforms on respondents - and whether they potentially display the FOMO symptoms. The following piece only covers a fraction of much larger area of expertise.

Niniejsza praca skupia się na opisaniu zjawiska FOMO w obecnym środowisku medialnym. Badana jest grupa użytkowników dwóch najpopularniejszych serwisów społecznościowych: Facebooka oraz Instagrama. Uzyskane wyniki były użyte w celu diagnozy efektu wspomnianych serwisów na respondentach - i czy potencjalnie wykazują objawy FOMO. Praca obejmuje tylko ułamek znacznie większej przestrzeni badań.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies