Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Activation of users in the time of the COVID-19 pandemic by influencers on the Instagram platform : comparative analysis of selected influencers

Tytuł:
Activation of users in the time of the COVID-19 pandemic by influencers on the Instagram platform : comparative analysis of selected influencers
Aktywizacja użytkowników w dobie pandemii COVID-19 przez influencerów na platformie Instagram : analiza porównawcza wybranych twórców internetowych
Autorzy:
Cheba, Patrycja
Data publikacji:
2022
Słowa kluczowe:
aktywizacja
activation
user
użytkownik
media społecznościowe
social media
influencer
COVID-19
Język:
polski
ISBN, ISSN:
20837275
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/legalcode.pl
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowa
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The aim of the article is to review and analyze the profiles of three influencers on the Instagram platform, who activated their communities in the virtual space to take real action during the COVID-19 pandemic in Poland. The focus was on the activities of the sex educator Katarzyna Koczułap, the podcasts of Joanna Okuniewska and the youtuber Katarzyna Gandor. The paper presents the results of a comparative analysis conducted with media content analysis, posts published in the first year of the pandemic COVID-19. The conclusions from the conducted research indicate the techniques used to strengthen the message of influencers in social media.

Celem artykułu jest przegląd i analiza profili trzech twórców internetowych na platformie Instagram, którzy aktywizowali swoje społeczności w przestrzeni wirtualnej do działań realnych w czasie trwania pandemii COVID-19 w Polsce. Skupiono się na działalności edukatorki seksualnej Katarzyny Koczułap, podcasterki Joanny Okuniewskiej oraz youtuberki Katarzyny Gandor. Artykuł przedstawia wyniki analizy porównawczej, która została dokonana poprzez pogłębioną analizę zawartości postów udostępnionych w czasie pierwszego roku pandemii COVID-19. Wnioski z przeprowadzonych badań wskazują zastosowane techniki wzmacniające przekaz twórców w mediach społecznościowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies