Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe trendy w reklamie : między nauką a praktyką

Tytuł:
Nowe trendy w reklamie : między nauką a praktyką
New trends in advertisement : between science and practice
Autorzy:
Wierzchoń, Michał
Orzechowski, Jarosław
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Wydawnictwo Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej "Academica"
Słowa kluczowe:
reklama
komunikacja
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/29907  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Książka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies