Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of social media on the psychosocial behaviour of teenagers Generation Z.

Tytuł:
Influence of social media on the psychosocial behaviour of teenagers Generation Z.
Wpływ social mediów na relacje psychospołeczne nastolatków generacji ,,Z”
Autorzy:
Krawczyk, Aleksandra
Słowa kluczowe:
social media – wpływ social mediów – generacja Z – świadomość społeczna – zmiana
social media – influence of social media – generation Z – awareness - change
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca magisterska skupia się na tematyce wpływu social mediów na zachowanie psychospołeczne nastolatków generacji Z, a jej głównym celem było zbadanie charakteru tego oto wpływu oraz jego świadomości wśród przedstawicieli pokolenia Z. Badania oraz ich cel zostały zrealizowane za pomocą kwestionariusza ankiety oraz wywiadu z ekspertem w tej dziedzinie doktorem Jakubem Kusiem. W badaniu wzięło udział 66 osób, z czego 59 % procent stanowili mężczyźni, a 41 % kobiety. Na ich podstawie wywnioskowano, iż nie można określić jednowymiarowego kierunku wpływu Internetu oraz social mediów na zachowanie psychospołeczne generacji Z, a świadomość jej członków jest w znacznym stopniu ograniczona.

My Master thesis focuses on the topic of the influence of social media on the psychosocial behaviour of teenagers Generation Z. The main objective was to examine the nature of this influence and inspect the awareness among representatives of Generation Z. The research and its purpose were accomplished through a questionnaire and by an interview with an expert in the field Dr Jakub Kus. 66 people took part in the survey, of which 59% were men and 41% were women. Based on the answers provided, it was deduced that it is impossible to determine a one-dimensional direction of the influence of the Internet and social media on the psychosocial behaviour of Generation Z. What’s more, the awareness of its members is extensively limited.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies