Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Autoetnografia w zarządzaniu

Tytuł:
Autoetnografia w zarządzaniu
Autoethnography in management studies
Autorzy:
Pałasz, Michał
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Słowa kluczowe:
autoetnografia analityczna
zarządzanie
autoetnografia
autoetnografia w zarządzaniu
autoetnografia emocjonalna
zarządzanie kulturą
zarządzanie mediami
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
Linki:
https://wuj.pl/ksiazka/metodologia-badan-w-sektorze-kultury-i-mediow  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule omówiono różne wymiary autoetnografii oraz przedstawiono jej dwie podstawowe formy – emocjonalną i analityczną. Koncentrując się na tej ostatniej, jako szerzej akceptowanej w zarządzaniu, omówiono jej najważniejsze cechy: pełne uczestnictwo badacza, refleksyjność analityczną, obecność Ja badacza w tekście, dialog z innymi informatorami niż Ja badacza (imperatyw etnograficzny), zaangażowanie w kwestie teoretyczne. W ramach podsumowania wskazano na aspekty związane z rozwojem i statusem autoetnografii jako metody badawczej, także w Polsce, w szczególności w zarządzaniu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies