Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie badań w działaniu do zaprojektowania schematu zgłaszania niewłaściwych zachowań w Uniwersytecie Jagiellońskim

Tytuł:
Wykorzystanie badań w działaniu do zaprojektowania schematu zgłaszania niewłaściwych zachowań w Uniwersytecie Jagiellońskim
The use of action research to design a scheme for reporting inappropriate behavior at the Jagiellonian University
Autorzy:
Solarz, Patrycja
Słowa kluczowe:
ACTION RESEARCH - DESIGN THINKING - TRANSGRESSIVE BEHAVIOUR - SOCIAL JUSTICE - INFORMATION MANAGEMENT - MANAGEMENT OF SOCIAL CHANGE
BADANIA W DZIAŁANIU - DESIGN THINKING - NIEODPOWIEDNIE ZACHOWANIA - SPRAWIEDLIWOŚĆ SPOŁECZNA - ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ - ZARZĄDZANIE ZMIANĄ SPOŁECZNĄ
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The thesis The use of action research to design a scheme for reporting inappropriate behavior at the Jagiellonian University focuses on understanding what misbehavior is in academic spaces and on creating a scheme to help students experiencing such problems at the Jagiellonian University. This thesis was grounded in an action research approach. Two types of action research were used: YPAR - participatory action research with youth/youth-led and insider action research. In order to develop the best solution a literature analysis, a review of the websites of Polish and foreign universities, and individual in-depth interviews with people representing both the support units at Jagiellonian University as well as students who had experienced inappropriate behavior were carried out. The design thinking method was also used in the process of designing the solution.

Praca magisterska Wykorzystanie badań w działaniu do zaprojektowania schematu zgłaszania niewłaściwych zachowań w Uniwersytecie Jagiellońskim koncentruje się na zrozumieniu czym są niewłaściwe zachowania w przestrzeni akademickiej oraz na stworzeniu schematu pomocowego dla osób studiujących, które doświadczają tego typu problemów na Uniwersytecie Jagiellońskim. Praca magisterska została osadzona w podejściu badawczym action research (badania w działaniu). Wykorzystano dwa rodzaje badań w działaniu: YPAR – participatory action research with youth/youth-led (partycypacyjne badania w działaniu prowadzone przez młodzież) oraz Insider action research (badanie w działaniu we własnej organizacji). W celu opracowania najlepszego rozwiązania wykonano analizę literatury, przegląd stron internetowych polskich i zagranicznych uniwersytetów, a także przeprowadzono indywidualne wywiady pogłębione z osobami reprezentującymi jednostki pomocowe na Uniwersytecie Jagiellońskim i osobami studiującymi, które doświadczyły niewłaściwych zachowań. W procesie projektowania rozwiązania wykorzystano również metodę design thinking.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies