Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie wizerunku firmy eventowej na przykładzie firmy Event

Tytuł:
Budowanie wizerunku firmy eventowej na przykładzie firmy Event
Building the image of the event company with the example of the company Event
Autorzy:
Bajerska, Aleksandra
Słowa kluczowe:
company image, event, event industry, marketing tools, public relations
branża eventowa, event, wizerunek firmy, narzędzia marketingowe, public relations
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
An organization's image is an integral part of its marketing strategy. Marketing specialists, emphasizing the interdisciplinary nature of this science, point to the role of proper selection of marketing tools. The event industry is one of the most modern areas of the economy. It is characterized by high dynamics. Companies operating in its field show a very high awareness of the role of corporate image in creating marketing strategy.They are directed to implement the services offered based on market trends, prevailing fashion and customer expectations. Using the latest marketing tools, especially social media, they are reaching an increasingly wide range of service providers with their reach.In line with the theme of this thesis, I reviewed the literature in the context of corporate image building, especially in the event industry. Using the image of the Event company as an example, I analyzed the company's image and verified the research assumptions, confirming that the current state of knowledge and practices in building the image of the event company is sufficient, and the marketing tools used are effective.

Wizerunek organizacji stanowi nieodłączny element jej strategii marketingowej. Specjaliści z zakresu marketingu, podkreślając interdyscyplinarność tej nauki, wskazują na rolę właściwego doboru narzędzi marketingowych. Branża eventowa jest jedną z najbardziej nowoczesnych dziedzin gospodarki. Charakteryzuje ją duża dynamika. Przedsiębiorstwa działające w jej obszarze wykazują bardzo dużą świadomość roli wizerunku firmy w kreowaniu strategii marketingowej.Są nakierowane na realizację oferowanych usług w oparciu o trendy rynku, panującą modę oraz oczekiwania klientów. Wykorzystując najnowsze narzędzia marketingowe, szczególnie social media, swoim zasięgiem docierają do coraz szerszego grona usługodawców.Zgodnie z tematem niniejszej pracy, dokonano przeglądu literatury w kontekście budowania wizerunku firmy, szczególnie w branży eventowej. Na przykładzie wizerunku firmy Event przeprowadzono analizę wizerunku firmy oraz zweryfikowano założenia badawcze potwierdzając, że obecny stan wiedzy oraz praktyk w zakresie budowania wizerunku firmy eventowej jest wystarczający, a stosowane narzędzia marketingowe są skuteczne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies