Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie relacji z interesariuszami na przykładzie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suchej Beskidzkiej

Tytuł:
Budowanie relacji z interesariuszami na przykładzie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suchej Beskidzkiej
Building relationships with stakeholders on the example of the District Family Support Center in Sucha Beskidzka
Autorzy:
Pyrtek, Karolina
Słowa kluczowe:
interesariusze – pomoc społeczna – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie – relacje
District Family Support Center – relations – social assistance – stakeholders
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This master's thesis explores the topic of building relationships with stakeholders, focusing on the District Family Support Center in Sucha Beskidzka as a case study. The aim of this research is to identify the relationships between the stakeholders and the District Family Support Center in Sucha Beskidzka and to examine how these relationships are built. The study involves a review of relevant literature on social assistance and relationship building as well as an analysis of materials provided by the District Center. Furthermore, observation and interviews were employed as research methods. The findings of this study provide insights into the research questions outlined in the thesis. Research investigates which factors are influencing the shaping of relations with stakeholders, the effectiveness of building these relations and the types of communication between stakeholders and the organizational unit. The research shows that the District Center has three groups of stakeholders, while the most important factors influencing the development of relations with them are the law, the type of stakeholder and communication in various forms. In addition, it was proven that in this organization building relationships with stakeholders is intuitive, and employees are not guided by a formally adopted strategy, but take action as a result of the observed problems.

Tematem pracy jest budowanie relacji z interesariuszami na przykładzie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suchej Beskidzkiej. Celem pracy jest zidentyfikowanie relacji zachodzących pomiędzy interesariuszami, a Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Suchej Beskidzkiej oraz zbadanie w jaki sposób relacje te są budowane. Skupiono się na analizie literatury związanej z pomocą społeczną i budowaniem relacji, a także na badaniu materiałów udostępnionych przez Powiatowe Centrum. Dodatkowo podczas badań wykorzystana została metoda obserwacji i wywiadu. Wyniki z przeprowadzonych badań odpowiadają na postawione w pracy pytania badawcze, za pomocą których ustalone zostały czynniki wpływające na kształtowanie relacji z interesariuszami, skuteczność budowania tych relacji, a także formy komunikacji pomiędzy interesariuszami i jednostką organizacyjną. Z badań wynika, że Powiatowe Centrum posiada trzy grupy interesariuszy, natomiast najważniejszymi czynnikami wpływającymi na kształtowanie z nimi relacji są: prawo, typ interesariusza oraz przybierająca różne formy komunikacja. Ponadto dowiedziono, że w badanej organizacji budowanie relacji z interesariuszami ma charakter intuicyjny, a pracownicy nie kierują się formalnie przyjętą strategią, lecz podejmują działania w wyniku obserwowanych problemów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies