Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of CSR (Corporate Social Responsibility) activities in the perception of the image of the cosmetic brand. An example of the Super-Pharm.

Tytuł:
Analysis of CSR (Corporate Social Responsibility) activities in the perception of the image of the cosmetic brand. An example of the Super-Pharm.
Analiza działań CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu) w postrzeganiu wizerunku marki kosmetycznej. Przykład sieci Super-Pharm
Autorzy:
Jaroś, Anna
Słowa kluczowe:
społeczna odpowiedzialność biznesu, CSR, wizerunek firmy, Super-Pharm, marka kosmetyczna
corporate social responsibility, CSR, corporate image, Super-Pharm, cosmetic brand
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Diploma thesis “Analysis of CSR (Corporate Social Responsibility) Activities in Perception of the Image of a Cosmetic Brand. The example of the Super-Pharm” refers to a comprehensive definition of the concept of corporate social responsibility. An in-depth analysis of corporate social responsibility activities carried out at Super-Pharm, a company combining pharmacy, drugstore and optics, was conducted. In order to bring the history of the company closer, it was presented its genesis, its evolution over the years, up to the present moment. In addition, the paper gives examples of socially responsible actions carried out by other brands. In order to ascertain the opinion of consumers and consumers of the Super-Pharm brand on the concept of CSR and brand awareness, an online survey was conducted, in which 100 respondents were surveyed. The aim of this paper is to find the answer to the question whether the public knows the term corporate social responsibility, in addition to examining the scope of socially responsible activities that a cosmetic company introduces into its activity on the example of Super-Pharm drugstore. The aim of the research is also to ask how these activities affect the perception of their image by customers and recipients.

Praca dyplomowa „Analiza Działań CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu) w postrzeganiu wizerunku marki kosmetycznej. Przykład Sieci Super-Pharm.” odnosi się do kompleksowego zdefiniowania pojęcia społecznej odpowiedzialności biznesu. Przeprowadzona została dogłębna analiza działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu jakie realizowane są w firmie Super-Pharm, czyli przedsiębiorstwie łączącym aptekę, drogerię oraz optyka. W celu przybliżenia historii firmy, została przedstawiona jej geneza, ewolucja na przestrzeni lat, aż po chwilę obecną. Ponadto w pracy przytoczone zostały przykłady działań społecznie odpowiedzialnych dokonywane przez inne marki. Aby jak najlepiej zapoznać się ze zdaniem konsumentów i odbiorców marki Super-Pharm na temat koncepcji CSR oraz znajomości marki, została przeprowadzona ankieta internetowa, w której badaniu zostało poddanych 100 respondentów. Celem niniejszej pracy jest odszukanie odpowiedzi na pytanie czy społeczeństwo zna termin społeczna odpowiedzialność biznesu, oprócz tego zbadanie zakresu działań społecznie odpowiedzialnych, jakie wprowadza do swojej działalności firma kosmetyczna na przykładzie drogerii Super-Pharm . Cel badań odnajduje się także w pytaniu, jak działania te wpływają na postrzeganie ich wizerunku przez klientów i odbiorców.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies