Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social media jako narzędzie Public Relations na przykładzie wydawnictw literatury young adult - We need YA oraz You&YA.

Tytuł:
Social media jako narzędzie Public Relations na przykładzie wydawnictw literatury young adult - We need YA oraz You&YA.
Social media as a public relations tool on the example of young adult literature publishing houses - We need YA and You&YA
Autorzy:
Gruszczak, Aleksandra
Słowa kluczowe:
social media – public relations – publishing – young adult – brand image
media społecznościowe – public relations – social media – wydawnictwa – young adult – wizerunek marki
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W niniejszej pracy zbadane zostały sposoby wykorzystywania mediów społecznościowych jako narzędzi public relations przez wydawnictwa młodzieżowe. w tym celu porównano działania z tego zakresu jednych z najpopularniejszych polskich wydawnictw young adult, czyli We Need YA oraz You&YA. Szczegółowej analizie poddana została aktywność marek na takich mediach społecznościowych jak Facebook, Instagram, TikTok, a także omówione zostały potencjalne działania możliwe do wykorzystania na YouTube oraz Twitterze. Przeprowadzone badania pozwoliły na porównanie działań obu wydawnictw w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w celach public relations i wyodrębnienie najpopularniejszych metod.

This paper examines the ways in which young adult publishing houses use social media as public relations tools. For this purpose, the activities in this area of some of the most popular Polish young adult publishers, namely We Need YA and You&YA, were compared. The activity of brands on such social media as Facebook, Instagram, TikTok was analyzed in detail, and potential activities possible on YouTube and Twitter were discussed. The research made it possible to compare the two publishers' activities in terms of using social media for public relations purposes and isolate the most popular methods.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies