Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe formy komunikacji marketingowej na przykładzie wybranej kampanii firmy McDonalds

Tytuł:
Nowe formy komunikacji marketingowej na przykładzie wybranej kampanii firmy McDonalds
New forms of marketing communication on the example of a selected McDonalds campaign
Autorzy:
Lasota, Agnieszka
Słowa kluczowe:
influencer marketing, komunikacja marketingowa, marketing, McDonald’s, media społecznościowe.
influencer marketing, marketing communications, marketing, McDonald’s, social media.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The intention of the master thesis is to highlight the importance of the impact of new modes of communication on the visibility of the message (advertising). Effective communication plays a significant role in the success of any company, so it is extremely important to take advantage of the potential offered by social media and the Internet in general. Using strategies such as influencer marketing allows companies to remain competitive. In today's world, one of the difficulties that consumers face is the overabundance of advertising and the general information overload associated with it. A glut of ads can lead to a loss of consumer attention, making it difficult to communicate information effectively. As a result, advertisements must stand out by gaining the attention and trust of consumers. McDonald's "Mata przejmuje Maka" campaign leveraged the influence of a young rapper and enjoyed a positive reception especially among those under 26. It had a positive impact on the visibility of the message and partly on the company's image. Most respondents agreed that advertising is "good" and can work on other people, but not necessarily on themselves.

Intencją niniejszej pracy jest podkreślenie znaczenia wpływu nowych sposobów komunikacji na widzialność komunikatu (reklamy). Skuteczna komunikacja odgrywa znaczącą rolę w sukcesie każdej firmy, dlatego niezwykle ważne jest wykorzystanie potencjału, jaki dają nam media społecznościowe oraz ogólnie Internet. Wykorzystanie strategii takich, jak np. influencer marketing pozwala firmom zachować konkurencyjność. W dzisiejszym świecie jedną z trudności, z którą mierzą się konsumenci jest nadmiar reklam i ogólny szum informacyjny z nimi związany. Natłok reklam może prowadzić do utraty uwagi konsumentów, utrudniając skuteczne przekazanie informacji. W związku z tym reklamy muszą wyróżniać się zdobywając uwagę i zaufanie konsumentów. Kampania firmy McDonald’s „Mata przejmuje Maka” wykorzystała wpływ młodego rapera i cieszyła się pozytywnym odbiorem zwłaszcza wśród osób do 26 roku życia. Wpłynęła ona korzystnie na widzialność komunikatu oraz częściowo na wizerunek firmy. Większość respondentów zgodziło się z tym, że reklama jest „dobra” i może działać na innych ludzi, lecz niekoniecznie na nich samych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies