Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Program lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientami w branży gastronomicznej

Tytuł:
Program lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientami w branży gastronomicznej
Customer loyalty program as a tool for building sustainable customer relationships in the gastronomy industry
Autorzy:
Wąchocka, Emilia
Słowa kluczowe:
BRANŻA GASTRONOMICZNA — LOJALNOŚĆ KLIENTA — MARKETING RELACJI — PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
CUSTOMER LOYALTY — GASTRONOMY INDUSTRY — LOYALTY PROGRAM — RELATIONSHIP MARKETING
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca poświęcona jest programom lojalnościowym w branży gastronomicznej, w kontekście marketingu relacji. Celem badania jest identyfikacja cech programu lojalnościowego restauracji jako narzędzia marketingu relacji. Podstawowym pytaniem, jakie przyświeca podjętym analizom, odnosi się do projektowania programu lojalnościowego: jak zaprojektować program lojalnościowy w branży gastronomicznej, aby był efektywnym narzędziem w budowaniu trwałych relacji z klientami? Aby odpowiedzieć na to pytanie przeprowadzono badanie ankietowe wśród klientów restauracji. W szczególności analizie poddane zostały czynniki, które mają znaczenie dla lojalność konsumentów. W podsumowaniu zaznaczono istotność poszczególnych składowych tworzenia satysfakcji i lojalności klienta, wpływających na skuteczność programu lojalnościowego.

The work is dedicated to loyalty programs in the gastronomy industry in the context of relationship marketing. The research aims to identify the characteristics of a restaurant loyalty program as a relationship marketing tool. The fundamental question underlying the analyses relates to the design of loyalty programs: how to design a loyalty program in the gastronomy industry that is an effective tool for building lasting customer relationships? To address this question, a survey was conducted among restaurant customers. In particular, the analysis focused on the factors that are important for customer loyalty. In the conclusion, the significance of individual components in creating customer satisfaction and loyalty, influencing the effectiveness of loyalty programs, was emphasized.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies