Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

National reputation management based on national identity : case studies of Poland and Ireland

Tytuł:
National reputation management based on national identity : case studies of Poland and Ireland
Polityka kreowania wizerunku państwa w oparciu o tożsamość narodową na przykładzie Polski i Irlandii
Autorzy:
Zapała-Więch, Justyna
Współwytwórcy:
Stoczewska, Barbara
Data publikacji:
2012-07-03
Słowa kluczowe:
polityka zagraniczna
marka narodowa
national identity
foreign policy
country promotion
promocja państwa
country branding
wizerunek narodowy
nation-brand
tożsamość narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Copyright
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Książka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies