Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Empatyzacja w myśleniu projektowym źródłem słabych sygnałów dla działań przedsiębiorczych

Tytuł:
Empatyzacja w myśleniu projektowym źródłem słabych sygnałów dla działań przedsiębiorczych
Empathizing in design thinking as a source of weak signals for entrepreneurial activity
Autorzy:
Bąk, Janusz
Baran, Grzegorz
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
weak signals,
empathizing
przedsiębiorczość
opportunity
słabe sygnały
empatyzacja
szanse
design thinking
myślenie projektowe
entrepreneurship
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Linki:
http://piz.san.edu.pl/docs/e-XVIII-12-1.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is identi cation of the relationship that can arise between design thinking and market opportunities recognition. It occurs mostly at the empathizing phase in which an attempt is made to enter the perspective of the end user. Searching for solutions to identify weak signals seems to be one of the key tasks in today's turbulent environment. Design thinking seems to o er the right solutions to support these actions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies