Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Klastery medialne jako kapitał społeczny na Bałkanach

Tytuł:
Klastery medialne jako kapitał społeczny na Bałkanach
Media clusters as a social capital in the Balkans Region
Autorzy:
Nowosad, Andrzej
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
cluster
Balkans
kapitał społeczny
ekonomia
media
economy
klaster
Bałkany
social capital
Język:
polski
ISBN, ISSN:
24511986
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
Linki:
http://www.ejournals.eu/MBK/2017/3-2017/art/11182/  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Social capital and clusters are cooperation, knowledge, and trust of individual social units that give better results than the sum of separate activities of these units. Media play an extraordinary role in building social capital. The text presents an analysis of the Balkan states regarding the existence of media clusters.

Zarówno kapitał społeczny, jak i klastery to współpraca, wiedza, zaufanie pojedynczych jednostek społecznych, które dają lepsze efekty niż suma oddzielnych działań tychże jednostek. Niezwykłą rolę w budowaniu kapitału społecznego odgrywają media. W tekście przedstawiono analizę państw bałkańskich w zakresie występowania klasterów medialnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies