Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gender- dydaktyka - interpretacja : szkolna polonistyka po zwrocie performatywnym

Tytuł:
Gender- dydaktyka - interpretacja : szkolna polonistyka po zwrocie performatywnym
Gender - didactics - interpretation : school Polish philology after performative turn
Autorzy:
Trzeciak, Katarzyna
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe KUL
Słowa kluczowe:
performative turn
didactics of literature
gender
zwrot performatywny
dydaktyka literatury
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies