Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wirtualna rzeczywistość w wybranych podmiotach rynku turystycznego

Tytuł:
Wirtualna rzeczywistość w wybranych podmiotach rynku turystycznego
Virtual reality in selected areas of the tourism market
Autorzy:
Zapała, Natalia
Batorski, Jarema
Data publikacji:
2024
Słowa kluczowe:
tourist product
tourism market entities
virtual reality
produkt turystyczny
wirtualna rzeczywistość
podmioty rynku turystycznego
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788396869920
Linki:
https://przedsiebiorczosc.uj.edu.pl/documents/137560027/146597713/monografia+UJ_2024_wersja07_www_z_okladka.pdf/7001d9ac-ef2a-4a8d-860b-ea19e0a03559  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
W rezultacie postępu technologicznego organizacje wdrażają nowe rozwiązania dla spełnienia oczekiwań interesariuszy. Wirtualna rzeczywistość przenika do różnych sektorów usługowych, w tym do sektora turystycznego. Celem artykułu jest scharakteryzowanie rozwiązań z zakresu wirtualnej rzeczywistości w wybranych miastach i podmiotach turystycznych w Polsce. W referowanych badaniach wykorzystano technikę analizy dokumentów źródłowych. Wyniki badań wskazują, że chociaż instrumenty wirtualnej rzeczywistości w badanych podmiotach zostały wykorzystane prawidłowo, zakres ich stosowania mógłby ulec zwiększeniu. Dalszy rozwój technologiczny, prawdopodobnie z czasem, spowoduje zwiększenie możliwości wykorzystania rozwiązań z zakresu wirtualnej rzeczywistości w kształtowaniu produktu turystycznego.

As a consequence of technologicaladvances, organizations are looking to develop state-of-the-art solutions to meet the demands of stakeholders. One such technology is virtual reality, which is becoming increasingly prevalent across a range of service sectors, including the tourism industry. The article presents a characterization of virtual reality solutions in selected Polish cities and tourist facilities. The research was conducted using the desk research method. The results of the comprehensive analysis indicate that the implementation of virtual reality tools has been carried out correctly. However, the scope of the application could be expanded further. Therefore, it is anticipated that any further technological developments will adopt virtual reality solutions in the design of tourism products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies