Tytuł pozycji:
Wizerunek instytucji szkolnictwa wyższego na rynku usług edukacyjnych
The article shows the characteristics of educational services as a specific form of services. The expectations of the persons concerned for the university were described. The need to build and maintain a positive image of a university, which is the main determinant of the choice of study place was emphasized as well. In addition, the article shows instruments for managing the university, stressing that the Internet plays a special role in the image-building activities of the university, which enables the educational institution to communicate with the environment.
W pracy przedstawiono charakterystykę usług edukacyjnych stanowiących specyficzną formę usług. Opisano oczekiwania wybranych grup interesariuszy względem uczelni oraz skupiono się na potrzebie budowania i utrzymania pozytywnego wizerunku szkoły wyższej, który jest głównym czynnikiem determinującym wybór miejsca studiów. Ponadto, w artykule przedstawiono wybrane instrumenty zarządzania szkołą wyższą, podkreślając, iż współcześnie w działaniach wizerunkowych uczelni szczególną rolę odgrywa Internet, który umożliwia placówce edukacyjnej komunikację z otoczeniem.