Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing tools supporting culture within the corporate social responsibility framework

Tytuł:
Marketing tools supporting culture within the corporate social responsibility framework
Marketingowe narzędzia wspierania kultury w ramach koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
Autorzy:
Kopeć, Katarzyna
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Słowa kluczowe:
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR)
"cause branding"
cause-related marketing (cause marketing) CRM
marketing odpowiedzialny społecznie (CRM)
sponsoring
corporate social responsibility CSR
sponsorship
marketing
cause branding
Język:
polski
Prawa:
Dozwolony użytek utworów chronionych
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper focuses on corporate social responsibility (CSR), as well as it classifies marketing tools that can be implemented by enterprises to support culture-related projects within the corporate social responsibility framework. The notion of corporate social responsibility is a subtle form of corporate marketing communication. In addition, corporate social responsibility as a non-invasive communication tool can be effectively implemented in different enterprises, regardless of their industry. The paper reviews the following marketing tools that can be adopted by enterprises as their socially responsible activity in order to support culture, that is, sponsorship, cause-related marketing, and cause branding.

Autorka artykułu koncentruje się na sferze społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (corporate social responsibility - CSR) oraz wyróżnia w jej ramach narzędzia marketingowe, które mogą wdrażać przedsiębiorstwa w celu wspierania kultury. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw stanowi subtelną formę komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, a jako instrument o nieinwazyjnym charakterze przekazu może być efektywnie wdrażana w przedsiębiorstwach reprezentujących różne branże. W artykule omówiono następujące marketingowe narzędzia wspierania projektów w sferze kultury, które są wykorzystywane przez przedsiębiorstwa w ramach działalności społecznie odpowiedzialnej: marketing zaangażowany społecznie (cause-related marketing – CRM), cause branding, sponsoring.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies