Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategic entrepreneurship : essence and definition

Tytuł:
Strategic entrepreneurship : essence and definition
Autorzy:
Gancarczyk, Jacek
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
strategic entrepreneurship
corporate entrepreneurship
entrepreneurship
strategic management
Język:
angielski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Linki:
http://piz.san.edu.pl/docs/e-XIX-9-3.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the paper is to discuss the essence of strategic entrepreneurship and some relationships between entrepreneurship and strategic management. Strategic entrepreneurship is a relatively new concept of management, derived from entrepreneurship and strategic management. The existing scientific achievements of strategic entrepreneurship has largely theoretical in nature, and the practice is not yet well understood. The article attempts to understand the essence of strategic entrepreneurship and review the proposed definitions by different researchers. The article was based on an analysis of subject literature and research on strategic entrepreneurship.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies