Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE LEAN DESIGN OF MANUFACTURING PROCESS

Tytuł:
THE LEAN DESIGN OF MANUFACTURING PROCESS
Autorzy:
Strachotova Dana
Tematy:
SATISFACTION
SIX SIGMA STRATEGIES
VALUE
ECONOMICS
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article is intended to using of Six Sigma methodology. A break trough strategy to significantly improve customer satisfaction and shareholder value by reducing variability in every aspects of business. It enhances the ability to delivery customer satisfaction and cost improvement results faster - within months from the start, and sustains the rate of improvement on-going. One of the most powerful ways to improve business performance is combining business process management (BPM) strategies with Six Sigma strategies. BPM strategies emphasize process improvements and automation to drive performance, while Six Sigma uses statistical analysis to drive quality improvements. The two strategies are not mutually exclusive, however, and some savvy companies have discovered that combining BPM and Six Sigma can create dramatic results. Six Sigma methodology teaches and deploys hard skills and business practices emphasizing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies