Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate Social Responsibility as Part of General Corporate Strategy

Tytuł:
Corporate Social Responsibility as Part of General Corporate Strategy
Autorzy:
Lukasiewicz-Kaminska A.
Tematy:
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The interest in the concept of corporate social responsibility is growing. The society is more sensitive to the welfare of stakeholders. In the market economy it is now essential to care for the ethics, labour rights, human rights, social environment and natural environment. In the XXI century the competitive business has got to adapt and combine sustainable development with their profit-oriented strategies. The article analyses corporate social responsibility strategies, morives, social and business consequences.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies