Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing for information brokers

Tytuł:
Marketing for information brokers
Autorzy:
Mikulas G.
Tematy:
INFORMATION BROKER
MARKETING
LIBRARY & INFORMATION SCIENCE
Język:
węgierski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article provides marketing approaches and practices primarily for independent information professionals. The following main elements of the marketing practice are presented: getting to know the information marketplace, identifying its segments, and adopting the concept of sales orientation, quality management and ongoing service development. Based on practical recommendations from experienced information brokers, the author offers an overview of information services tailored to various segments of the information market. Topics include the diverse information needs, the selection criteria of information brokers, the models and tools of service quality development, as well as the processes of service development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies