Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

INTEGRATION AND SPECIFICATIOPN OF THE ART-EDUCATIONAL STUDIES: HARMONY OR ANTINOMY ? PSYCHOLOGICAL DIMENSIONS OF THE NON/DIFFERENTIAL PROCESS.

Tytuł:
INTEGRATION AND SPECIFICATIOPN OF THE ART-EDUCATIONAL STUDIES: HARMONY OR ANTINOMY ? PSYCHOLOGICAL DIMENSIONS OF THE NON/DIFFERENTIAL PROCESS.
Autorzy:
Zeleiova J.
Tematy:
EDUCATION
MUSIC
MUSIC PEDAGOGY
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Relativism of special music-educational advance point out, that natural personable maturing and creative growth of another generations are pauperized. Non/differentiation access to the music teaching for the intending teachers of primary educational system is the result and source of their non/ample preparedness. The psychological aspects and possible effects of the evanescent targets from primary music pedagogy correspond with all societal relativism of value.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies