Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE RANGE OF UTILIZATION OF THE STRATEGY OF REWARDS IN THE REALIZATION OF THE DEVELOPMENT STRATEGY OF THE ENTERPRISES IN POLAND

Tytuł:
THE RANGE OF UTILIZATION OF THE STRATEGY OF REWARDS IN THE REALIZATION OF THE DEVELOPMENT STRATEGY OF THE ENTERPRISES IN POLAND
Autorzy:
Poplawski Wojciech
Stachowska Sylwia
Tematy:
REWARDS
STRATEGY OF ORGANIZATION
STRATEGY OF REWARDS
ECONOMICS
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
One of the essential development trends in rewarding employees is the increasing role of rewards as tools of the strategic management within the enterprise. In compliance with such an idea, the strategy of rewards should support the strategy of the organization as well as it ought to be coherent with its objectives, enable the enterprise to achieve better results and consequently assure the increase in its competitiveness. The aim of the research presented herein is to answer the question whether the strategic priorities of rewarding established by the enterprises existing on the Polish market are compliant with their strategic activity targets.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies